
Tek što je predstavio jači A3 TDI, Audi je svoju ponudu obogatio i ekonomičnim modelom A3 1.6 TDI Ultra.
U pitanju je A3 koji pokreće 1,6 litarski TDI turbo-dizelaš sa 81 kW/110KS, a čija prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 3,2 l/100 km, dok je emisija CO2 samo 85 grama po km.
A3 1.6 TDI Ultra od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,2 sekunde i postiže maksimalnih 200 km/h, između ostalog je i za 15 mm niži, a ima S line pragove, gume sa smanjenim otporom kotrljanja i transmisiju sa produženim finalnim prenosnim odnosom.
A3 1.6 TDI Ultra je dostupan u trovratnoj kao i Sportback verziji sa 5 vrata, a cena osnovnog modela iznosi 25.200 evra. Isporuke startuju sledećeg meseca.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Samo 3.2 litra, odličan odnos zapremine, konjskih snaga i potrošnje.
Astra J 1.4 87KS troši duplo, a nema ni pola obrtnog momenta Audija
@ MV
Pa ok Audi je slagao za 28%, BMW za 30%, Mercedes za 26% kada je deklarisanje potrošnje u pitanju.
Dodaj još 28% i opet je manje od BMW-ovih deklarisanih 4.0 litara. Dodaj 30% na 4.0 litara i onda rezultati izgledaju ovako.
Audi A3 3.2 x 1.28 = 4.09 litara
BMW 1d 4.0 x 1.30 = 5.20 litara
MB A 4.1 x 1.26 = 5.16 litara
Ne mogu da tvrdim da fabrike lažu jer nisam vozio nove generacije Audija, BMW-a i Mercedesa. Ali zaista iznose podatke u koje je teško poverovati.
Jedino mogu da kažem da sam prijatno iznenađen potrošnjom svog BMW-a E46 320d (150KS)od oko 6 litara u gradu. A i to ne bih verovao da ne vozim taj auto.
@mv
Kako kad mu je deklarisana gradska potrosnja skoro 8l po gradu? Nemoj vozit na otvorenom. :)
1,6 TDI je sramota za VW, i možda je najneelastičniji motor u klasi. Jednostavno, ovaj motor o kome se priča u vesti, je neupotrebljiv ispod 2000rpm, što predstavlja veliki problem pri polaženju, na usponima, po gradu, po snegu i sl, pa nije čudo da mnogo troši u gradskoj vožnji.
U poređenju sa 1,5DCI je bruka od morora. Lično vozim i jedan i drugi, a razlika je neopisiva, do te mere da ponekad pomislim da TDI neispravan. (jedan vozim u Fabiji karavan TDI a drugi u Golfu karavan 6, i oba su jednako loša, stim da je u Golfu još gore stanje zbog težine vozila)
@stranac
Potpuno se slažem sa tobom, totalno neupotrebljiv dizelaš na niskim obratijima i to na celoj VW grupaciji sa tim motorom i 5 - stepenim menjačem.
Samo mislim da je tu glavni problem menjač...treba da stave novi sa 6 brzina
Staxm
Nije stvar do menjača, već do motora. Bolja opcija jeste 6 brzinski menjač, ali ljudi suviše značaja pridaju menjaču.
Ode je stvar nepovoljna od 1 do 5 brzine. Dobro urađen motor trpi mnogo šta.
Ovde je naglasak na ekonomičnosti, a vi ceo dan o performansama.
CCCCCCCCCC
Probajte da se informišete pre komentara, jer A3 1.6 TDI ima 6 stepeni menjač,za razliku od većine ostalih iz porodice VW sa tim motorom (golfa, oktavije...)
Dejan L
Ova potrošnja je misaona imenica, a poznato je da za tebe performanse automobila nisu bitne, jer i ne voziš kola. Samo ih razgledaš po trotoarima, nekoga kucneš, a nekoga pipneš, pa nas nemoj zamarati i drži se dizajna.
Jeremija
Niko nije rekao da ovaj Audi ima 5 stepeni prenosa u menjaču. Nisi čitao gornje komentare. Ja dodajem da ovaj Audi ne bi trebalo kupovati bez 2.0 TDI